Nog een uitstapje en eerste dag school - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Ooms - WaarBenJij.nu Nog een uitstapje en eerste dag school - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Inge Ooms - WaarBenJij.nu

Nog een uitstapje en eerste dag school

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Gisteren zijn we nog last minute meegegaan met een groep mensen naar de tempels van Ayattuya. We zijn 's ochtends vroeg met de trein naar Bang pa-in gegaan om eerst het Bang pa-in paleis te gaan bewonderen. Voordat we daar aankomen hebben we nog een boedistische tempel bezocht, waarvan het hier stikt. Maar wel allemaal heel mooi zijn. Toch raar dat ze zulke mooie tempels bouwen en echte mensen in krotten aan de rivier moeten wonen. Daarna zijn we naar het paleis gegaan en hebben de tour gedaan met golfkarretjes, wat echt lachen was! Het was een groot park met hier en daar een huis. Na deze tour zijn we met de bus naar Attatuya gegaan waar de ruines van de tempels staan. Eerst hebben we olifantenshow gekeken en de olifanten ook gevoerd. Daarna hebben we de tempels gekeken tijdens een olifantenrit, wat heel eng en grappig tegelijkertijd was. Toen waren we uitgeput en zijn we terug gegaan. Want vanmorgen moesten we al weer naar school. Eerst hadden we op school een welkom door de general manager van Grand Tour, Ms. Bim. Daarna een tour door school. Echt mega groot. Weet het nu al niet meer. Na de tour kregen we een superdeluxe lunch in de lerarenkantine. En als slot hadden we nog een introductiecollege door onze moduul coordinator Ms. Rene. En dat was de dag alweer. Alle foto's staan op http://fotos.aol.nl/galleries/ingeinthailand@aol.nl, Maar ik kwam er net achter dat ik 300 fotoruimte heb gekregen van m'n lieve broertje dus zal ik zodra ik tijd heb een selectie mooie foto's op deze site zetten. Heel erg bedankt, broer! En verder wil ik iedereen verzoeken om zo af en toe een reactie te plaatsen, want ik vind dat erg leuk om te lezen!!

  • 11 Februari 2008 - 11:05

    Suzanne:

    Hoi meiske,

    thnx for je sms, Graag gedaan hoor ;) Heb je al veel leuke ideeën opgedaan om te gaan doen, haha of heb je geen tijd vanwege je lessen? (wanneer beginnen die?)
    en had jij nu ook op een olifant gezeten of was dat gewoon een kijkshow? lijkt mij echt super!! om olifanten van zow dichtbij te zien, dat gebeurt in ouwehands niet hehe.

    vraagje over die foto site, kun je die ook op slide zetten? want steeds los aanklikken is vermoeiend met 300 foto's :P

    Kuss en liefs
    Suzie

  • 11 Februari 2008 - 11:48

    Anja:

    hoi inge gister michael zijn verjaardag gevierd. was heel gezellig. hij had voor hapjes en drankjes gezorgd (alcoholvrij) en leuke kadootjes gekregen.jouw ouders waren er ook en vincent en lennie en wij 3tjes. ik hoor dat het daar erg warm is. maar daar wen je wel aan. verder hoop ik dat je het erg naar je zin hebt. veel groetjes uit heesch

  • 11 Februari 2008 - 11:49

    Michael:

    Dag schoonheid ! Je staat er weer leuk op op de foto's ;)
    Erg leuk dat je gister nog even belde, het was erg gezellig hier bij mij thuis.

    Op de fotosite van Inge kan je ze als 'diapresentatie' aanzetten :)

    Volgens mij kan je je daar de komende 5 maanden nog wel vermaken; elke keer weer uitstapjes en nieuw dingen ontdekken/doen.

    Je school komt ook erg modern over, is dat ook zo ?

    Tot snel, Kus !

  • 11 Februari 2008 - 12:41

    Michael:

    En wat gebeurt er ondertussen in Nederland, met name in Leeuwarden ?

    "LEEUWARDEN (ANP) - Een nog onbekende man is maandagochtend in het centrum van Leeuwarden door een schietpartij om het leven gekomen. Dat liet de politie weten.

    De politie kreeg om kwart voor zes een melding van een schietpartij op de Groentemarkt waar agenten de man vonden. Reanimatie mocht niet meer baten. Over de identiteit van het slachtoffer kan de politie nog niets zeggen."

  • 11 Februari 2008 - 12:57

    Webmaster:

    effe antwoorden op de vragen:
    ja, heb heel veel leuke ideeen opgedaan om te gaan doen. en de lessen beginnen morgen echt.
    ja, heb ook op de olifant gezeten.
    En de school is uber modern. Nog moderner dan CHN leeuwarden. Het is net een amerikaanse universiteit, het heeft 11 gebouwen, wat ieder een eigen onderwerp heeft zeg maar. Bedankt voor jullie reacties!


  • 11 Februari 2008 - 18:01

    (tante) Maria:

    Hoi Inge. Ben je aan een 5 maanden durende vakantie begonnen?? Gaaf dat je het zo goed naar je zin hebt en al zoveel dingen bent gaan bekijken. Breng je ook een olifant voor me mee want je weet die spaar ik en een echte levende heb ik nog niet. Je hebt het niet verkeerd zo te horen. Ga zo door.
    Groetjes

  • 11 Februari 2008 - 22:45

    Vicky:

    Wow he, tempels en olifanten. Thailand op zijn mooist lijkt mij (?).
    Lijkt me inderdaad wel wennen op zo'n (grote) school daar. Maar voor je het weet wordt 't kleiner en ken je de weg. Zo'n luxe lunch is vast niet voor iedereen in Thailand weggelegd dus ik hoop dat je ervan genoten hebt ;)
    Hoe zijn je mede-reisgenoten?

    Kuzz

  • 11 Februari 2008 - 22:48

    Vicky:

    Wow he, tempels en olifanten. Thailand op zijn mooist lijkt mij (?).
    Lijkt me inderdaad wel wennen op zo'n (grote) school daar. Maar voor je het weet wordt 't kleiner en ken je de weg. Zo'n luxe lunch is vast niet voor iedereen in Thailand weggelegd dus ik hoop dat je ervan genoten hebt ;)
    Hoe zijn je mede-reisgenoten?

    Kuzz

  • 12 Februari 2008 - 08:47

    Vincent En Lennie:

    Hoi Inge wat leuk dat je het zo naar je zin hebt! Op Michael's verjaardag hebben we je ouders ontmoet voor het eerst en het was heel gezellig!

  • 12 Februari 2008 - 18:51

    Nelly(mama):

    hee meissie zoals beloofd hier een reactie op de foto,s die gezichtsbehandeling wil ik ook wel lijkt me super en die olifanten zijn enorm,knap dat je daar op durfde te zitten de tempels zijn ook wel de moeite waard om te gaan bekijken.groetjes en kusje mama

  • 13 Februari 2008 - 08:54

    Anja Heesch:

    Leuke foto,s Je kan wel zien dat jullie een leuk groepje zijn. Geweldig zo bij en op een olifant.Iedereen hier natuurlijk jaloers op die gezichtsbehandeling.En ja je gaat natuurlijk ook nog naar school toch? Groetjes uit Heesch toedeloe

  • 13 Februari 2008 - 13:19

    Melissa Heino:

    he inge we zijn jaloers op je het ziet er echt wel mooi uit waar je bent, we zijn wel jaloer op die olifanten rit lijkt ons echt wel gaaf en al die mooie gebouwen bekijken.
    Maar Er wonen zeker weten daar ook veel arme mensen.zoals je al zei.
    nou genniet er lekker van en zet maar veel mooie fotos op de site met vehalen we doen ze allemaal lezen.
    groetjesxxx van ons

  • 13 Februari 2008 - 21:16

    Joke:

    Beste Inge zo te lezen en te zien gaat het erg goed met je in Thailand hoop dat je er veel plezier in hebt ook in je studie groetjes uit Nijmegen van Joke en John

  • 14 Februari 2008 - 17:49

    Hester:

    Hai Inge,

    en hoe zijn je eerste dagen les volgen bevallen ??
    Het is te zien dat je je in iedergeval goed vermaakt en das alleen maar goed :D

    ritje op de olifant lijkt mij ook wel gaaf om te doen, leuk dat jij het al gedaan hebt :D

    veel plezier in iedergeval nog ennu ik hou je site in de gaten.

    groetjes Hester

  • 25 Februari 2008 - 08:08

    Papa (Ton):

    Hoi Inge Ik zie en hoor dat je het goed naar je zin hebt daar ginderwyd profiteer er maar van werken kun je nog lang genoeg.tot mei als wy komen gr.xxx pap.

  • 16 April 2008 - 11:39

    Robert J.:

    jouw locatie met loodsenpolo aan is idd ook wel uniek. Zodra je terugkomt drukken we m wel af en dan lijsten we m in ;). Geniet er nog van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2008

Het natte nederland

07 Juli 2008

M'n allerlaatste verhaal uit Bangkok

14 Juni 2008

VAKANTIE

04 Juni 2008

2 weken met m'n ouders..

05 Mei 2008

KhaoYai
Inge

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 13706

Voorgaande reizen:

03 Februari 2008 - 04 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: